Guldkant på vardagen

2013-06-19 @ 22:36:13 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Livet bjuder på ännu en förtjusande dag. Jag blev medbjuden ut på en stor kundlunch med Gullbergs idag, då vi åt midsommar buffé på Kvarnen. Det var mycket gott och framförallt väldigt trevligt att träffa lite nya människor. Jag har även lärt mig rutinen för öppning/stängning och kommer att stå för öppningen själv inför morgondagen. Super roligt att få det förtroendet!
 
Tova ringde mig precis när jag hade komit hem ikväll och suckade över att hon var uttråkad. Vi bestämde oss ganska snabbt för att mötas upp för att ta ett glas vin på Bishop och ha en trevlig kväll ihop. Mycket bra initiativ av oss. Det satte guldkant på min dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback