Lediga dagar

2013-06-07 @ 09:28:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har Jens kommit hem vilket har inneburit att det har blivit en hel del kvalitetstid tillsammans med honom dem senaste dagarna. Vi var på kalas i Lyngby igårkväll eftersom min kära mamma fyllde år! Det bjöds på grillad korv och lite senare inpå ikvällen blandades mojitos. Mums! Mamma och pappa har redan fått en SodaStream som gemensan present, men mamma fick även ett bonuspaket som jag hade slagit in så fint. Det är kul att pyssla med sådant. Mamma blev jätte glad för den blusen hon fick.
 
Jag har fått ledigt idag och Jens likaså. Vi tänker ta dagens som det kommer, vilket känns skönt.
 

Fint paket!


Ännu ett smygfoto av min snygging



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback