Little angel

2013-06-22 @ 14:46:00 Permalink Marknadsföring - Tankar&Funderingar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag måste tipsa om min vän Gullis som i nästa vecka lanserar sin första kollektion barnkläder under varumärket Little angel! Gullis är en super duktig 22-årig tjej som jag hade äran att plugga tillsammans med i Osby. Nu börjar hon sälja unika unisex T-shirts som är 100% ekologiska som hon själv har designat. Dem går att beställa online eller köpas i hennes butik i Helsingborg. En T-shit kostar 249kr (gratis frakt ifall ni beställer dem) och just nu medföljer en liten historia om den lilla blåa valen! 
 
Little angel tycker att annorlunda är bra och riktar sig till familjer som vill ha något mer än bara en t-shirt. Målet med produkterna är att uppmuntra barns kreativitet. Följ gärna Litte angel på facebook, klicka HÄR.
 
Jag är så stolt över att att ha lärt känna och fått läsa tillsammans med så många unga, duktiga och driftiga människor som jag gjorde i Osby. Jag vet att idag är bland annat Sandra vice VD på Parts of Sweden, Sara är försäljningschef på SOUL Living AB och Julia är marknadsassistent på Toyota. Det tycker jag är häftigt och roligt att det är unga kvinnor som vågar satsa och ta plats!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback