Prinsessbröllopet

2013-06-10 @ 21:16:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag och mamma hade bestämt sedan en tid tillbaka att vi skulle titta på prinsessbröllopet ihop och laga tre rätters. En favorit i repris eftersom vi gjorde detsamma när kronprinsessan gifte sig. Gud vad vackert bröllopen var. Så roligt att titta på alla fina klänningar och ljuvligt att se all kärlek i luften.

Vi började med att dricka mojitos och åt en massa vattenmelon. Menyn stod annars av prinsens laxmacka, lövbiff dé royal och prinsesstårta. Vi lyckades väldigt bra och hade en trevlig dag ihop. Jag tog bussen hem ifrån Everöd och jag kan säga att den promenaden upp till busshållsplatsen var valbehövlig efter all mat. Dessutom var det en fantastiskt härlig kväll!




Grovbröd med hovmästarsås, kallrökt lax och ägg toppad med en körsbärstomat


Lövbiffbryga med tomat- och spenattagiatelle


Prinsesslängd!


Spökbild i busskuren
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback