Roligt erbjudande

2013-06-18 @ 22:57:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag fick en rolig förfrågan idag om att stanna kvar på Gullbergs en vecka till, fast som anställd. Jag tackade självklart ja. Min handledare var noga med att poängtera att hade hon haft möjlighet att erjuda mer hade hon mer än gärna gjort det. Det är i alla fall kul att veta att dem trivs lika bra med mig, som jag trivs hos dem. Jag är alltså kvar på Gullbergs en vecka till, sedan får vi se hur det blir efter semesterperioden.
 
Jens lillasyster Wilma fyller år idag, hela 12 år. Vi har därför varit på kalas i Degeberga, blivit bjudna på god mat och tårta. Det var trevligt. Allt som allt en bra dag.
  
Ännu en smygbild på Jens

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback