Effektfullt rum

2013-05-27 @ 21:20:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Världens bästa Tova kom hem till mig ikväll efter jobbet. Jag passade på att bjuda henne på en bit mat medan vi pratade av oss lite. Det gjorde mig glad att hon kom inom. Mysigt och trevligt precis som vanligt!
 
Tova berömde vårt vardagsrum. Det är så kul att höra att andra trivs hemma hos en. Hon berättade att hon tycker att det är väldigt mysigt att komma hem till oss, hemtrevligt. Vårt vardagsrum var som en säker plats där man känner sig trygg och kan öppna upp sig. Nästan som om man vore hos en psykolog, som hon förklarade. Vi har uppenbarligen lyckats inreda ett väldigt effektfullt vardagsrum. Antonia brukar också skina upp en aning när hon är här. Då Antonia var här  förra veckan ställde hon sig i rummet, andandes in ett djupt andetag och sa med en kärleksfull röst att här trivs hon. Det är väldigt roligt tycker jag. Att mina vänner trivs!












 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback