En bra dag

2013-05-02 @ 18:20:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är en bra dag. Solen skiner, det har varit roligt på praktiken, jag har blivit kallad på anställningsintervju och jag fick på mig ett par byxor imorse som var alldeles för små för ett år sedan. Jag fick även hem ett paket ifrån H&M idag, hann gå inom Tova en runda på Team Sportia, har pratat en stund med Antonia och dessutom ska vi äta en av mina favoriträtter till middag. 
 
Jag hade byx-kris imorse och hittade då ett par byxor ifrån i fjol när jag rotade i min garderob. Jag beställde dem förra året då dem egentligen var för små, men jag glömde lämna tillbaka dem. Därför la jag dem i garderoben och hoppades på att jag skulle kunna komma i dem en dag. Idag var dagen. Förstår ni känslan när man knäpper knappen utan problem sådär en torsdagsmorgon när solen skiner? Bästa starten på dagen.
 
   
     

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback