En rolig dag

2013-05-31 @ 22:38:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken rolig dag det har varit idag! Det har varit öppet hus på Gullbergs. Vi har haft flera super bra erbjudanden och bjudit på grillad korv, kaffe och kaka till kunderna under dagen. Festen fortsätter även imorgon, så är ni sugna på t.ex. IIttala glas/ljuslyktor har vi minst 20% på dem just nu. Vi har även ett kanonerbjudande på ett resväskset med tre väskor för endast 1079 + moms vilka har sålt som smör under dagen. Passa på, alla är hjärtligt välkomna.
 
Min moster kom inom Gullbergs innan jag slutade och handlade lite innan vi körde hem till mig. Min snälla moster hade lovat att klippa och färga mitt hår. Det var välbehövligt och känns gudomligt skönt såhär efteråt. Att jag alltid glömmer den känslan - av lent och fräscht nyfixat hår! Jag testade på att lägga i en mörkblond färg men det syns inte någon direkt kulörskillnad, men jag har fått upp mer glans i håret vilket är trevligt. Jag bjöd moster på middag och fika som tack för mödan!
 
Färgen vi använde - resultatet blev långt ifrån detta
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback