Färgning av hår och födelsedagsfirande

2013-05-16 @ 23:43:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag var uppe en runda på stan igår för att inhanda födelsedagspresenter till min käre far. Jag väntade ut tiden tills Tova slutade så att vi kunde ha sällskap hem. Jag blev uppbjuden på middag i utbyte mot att jag färgade hennes hår. En mycket bra deal tyckte jag och tackade ja. Maten blev god och färgningen blev lyckad! Jag passade även på att busa och mysa lite mer henens katter!
 
Idag fyller min pappa 54 hela år och har därför varit på kalas nu ikväll. Han blev mycket nöjd med sina presenter. Han fick den nya sodastreamen och en fin skjorta. Det bjöds på god prinsesstråta och lite mys med Östen. En väldigt bra kombination.
 

Lille Vince!


Mimsan!





Östen
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback