Livsnjutare

2013-05-07 @ 17:43:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet att det bara är tisdag, men jag unnade faktikst mig ett glas vin på balkongen när jag kom hem ifrån Gullbergs idag. Jag hällde upp ett litet glas rött, ett glas vatten och tog med mig en bok och mina solglasögon ut på balkongen och slog mig till ro en timme. Jag ville passa på att njuta av den fina solen innan det börjar regna och bli kyligt igen. Helt underbart. Vilken sinnesro!
 
Vi var ute och åt på lunchen också idag då vi hamnade på Café Miró (rekommenderas). Där var super god mat och det var så skönt att kunna sitta ute utan jacka, vilket jag fick mersmak utav. Det är så trevligt att gå ut och äta lunch ibland. Var även ute med en kollega igår då vi körde till Sandhem..
 
Igår eftermiddag var jag sedan på återträff med kompetensarna. Det var jätte kul att träffa alla igen och vi bestämde att vi skulle ses i helgen och festa till det lite. Härligt. Efter det tog jag och Tova en snabb runda på stan innan jag gick hem och fortsatte måla på min tavla. Även det var ganska härligt. Jag njuter ganska mycket av livet just nu och ännu bättre blir det imorgon då min kära kille kommer hem igen!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback