Misär

2013-05-13 @ 17:52:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är en betydligt sämre dag. Av någon anledning har jag fruktansvärt ont i min höft. Det började i fredags och har bara blivit värre sedan dess. Typ ischias eftersom det gör ont från ländryggen och ner i ena benet. Nu har jag precis bäddat ner mig i soffan efter en ganska aktiv dag och tänker inte röra mig här ifrån på hela kvällen. Jag får egentligen lite ångest eftersom här varken är någon mat hemma och på vasken väntar ett stort disk-berg. Men det får helt enkelt vänta.
 
Till råga på allt så har vi en läcka i köket igen. (därav all disk, eftersom vi har fått dra ut diskmaskinen)  Ja jag säger då det. Vilken misär. Jag blir dessutom så himla ynklig när jag får ont någonstans. Det är inte min starka sida det där. 
 
Hoppas att er dag har varit betydligt bättre!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback