Morsdag helg

2013-05-26 @ 20:51:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

 
Jag lyckades smyg fota Jens när vi var på kalas i Aggarp idag, hos Jens mormor. Det var lite busigt av mig. Han är annars väldigt svårt att fånga på bild. Vilket jag tycker är synd!
 
Detta har varit en riktig kalas helg. Vi var hos min mormor i lördags för att fira morsdag. Det bjöds på tårta och hela köret. Idag var det Jens mormors tur att bjuda över släkten där det bjöds på en massa mat, bullar och chokladkaka. Vi kom hem för någon timme sedan och har nu sjunkit ner i soffan med en kopp te för att få lite tid tillsammans innan det är läggdags. Jens ska ut på övning igen och kommer att vara borta ytterligare en vecka. Tråkigt men sant!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback