Perfekt söndag

2013-05-05 @ 23:06:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag tog sovmorgon idag, med tanke på hur länge jag var uppe igår. Åt en lång frukost och satt och myste med ett kopp kaffe i soffan medan jag luktade på mina nejlikor som står på sofbordet. Begav mig till Lyngby framåt eftermiddagen för att umgås med mamma, mysa med Östen och snylta middag. Det var premiär att äta i uterummet, det är en speciell känsla av njutning. Kom hem vid åtta tiden, pratade en stund med Tova och röjde undan lite snabbt. Tog sedan penseln i handen och satt mig och målade på min tavla madan jag diggade till musiken i bakgrunden och sjöng med. En bra dag. Perfekt söndag.
 

Jag inser att det inte finns någonting som stämmer på denna tavla. Kroppens vridning, armarna och vinkeln på ansiktet är way off. Men det har ändå varit ett kul motiv att måla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback