Lördag

2013-11-02 @ 16:00:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Trots det tråkiga vädret idag känner jag mig väldigt glad och harmonisk. Älskar den känslan av harmoni i kroppen.
 
Jag började oväntat nog med att dra på mig löparskorna imorse och begav mig ut på en skön 5km runda. Jag toppade det med lite stryka hemma på vardagsrumsgolvet. Tobbe kom hit och installerade en ny badrumsfläkt (hurra!) och fikade på bullarna som jag köpte med mig hem på min runda. Antonia ringde och pratade en stund vilket gjorde mig glad. Jag har målat en stund på en tavla medan jag lyssnade på en podcast och suttit och läst en stund i fåtöljen. Nu ska jag bege mig hem till Tova för att styla henne inför en fest och sen ska jag hem och äta gott med min kära sambo. Vi ska lyxa till det med räkor, vin,kex och ostar ikväll. Fantastiskt bra dag när jag tänker efter. 
 
Jag är så tacksam för allt som livet levererar just nu. Kärleken, vännerna, jobbet, hösten och allt annat känns så bra. Jag är helt förälskad i den känslan. Hoppas innerligt att den håller sig kvar!
 


 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback