Till middag

2013-11-09 @ 20:42:50 Permalink Mat Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag älskar verkligen att både jag och Jens tycker att det är roligt med mat. Vi anstränger oss varje vecka att hitta nya spännande maträtter att testa när vi gör matlistan. Maträtter med det lilla extra och lagar så mycket som möjligt från grunden. På mina tidigare arbetsplatser har jag fått väldigt mycket reaktioner och uppmuntran för mina matlådor. Speciellt på Gullbergs finns det ofta ett intresse av att höra vad jag har med mig. Kul, tycker jag! Mat är en fantastisk del av livet! 

Det är guld värt att komma hem en lördag då båda två har varit iväg på vars ett håll och laga en riktigt god middag. Att tända levande ljus i hela vardgsrummet och avnjuta middagen framför en film innan man myser ner sig på soffan. Jag älskar det.

Ikväll lagade vi rostbiff, ugnsbakad potatis och champinjoner, smörstekt sparris och whiskeysås. Himmelskt gott, mina vänner! Jag rekommenderar det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback