Söndags date

2013-10-28 @ 22:54:08 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har haft en jätte bra helg som började med en lugn fredag. Jag jobbade lördagen vilket följdes av en god middag framför en trevlig film innan jag somnade på soffan.

Jens tyckte att det var länge sedan vi gjorde något ihop och paxade mig i söndags. Han ville bjuda ut mig på en date i form av en lite utflykt. Det lät ljuvligt i mina öron och studsade glatt upp ur sängen ganska tidigt i söndags morse. Vi tog tåget till Köpenhamn och gick på Den blå planeten, det där nya stora akvariumet! Det var mysigt och det fanns mycket roligt att titta på. Efter några timmar där tog vi tåget tillbaka till hyllie och åt en stor tre rätters lunch på Jensens bøffhouse - vilket tog över två timmar. Vi toppade dagen med att slå en flukt inne på Emporia innan vi reste tillbaka hem och kopplade av på soffan framför en film!

Ny är jag gräsänka fram till onsdag morgon och är lämnad ensam i stormen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback