Höstmys

2013-10-22 @ 09:23:49 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()




Det hör är två exempel på hur jag har myst til det i höstrusket den senaste veckan.

I torsdags kom moster Åsa och hämtade mig på jobbet för att hon skulle klippa mig. Efter klippningen bjöd hon på nybakade scones och hemmagjord varm chokladmjölk. Jag spenderade hela kvällen hos moster och vi tände ljus i hela hennes lägenhet. Peecis så som det ska vara när det är höst.

Antonia ringde när jag hade slutat i fredags och vipps var jag på väg ner till Hjärup för fredagsmys! Vi lagade mat, drack en mass vin, åt tårta och skålade för glada nyheter. Vi satt vid köksbordet och pratade hela kvällen tills klockan plötsligt var hur mycket som helst. Jag hade super trevligt och är så glad och känner mig stolt över världens bästa Antonia!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback