En höst med nya rutiner

2013-09-17 @ 12:14:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag och Jens har haft långhelg vilket vi har njutit av för fullt. Både jag och Jens har nya jobb och håller på att vänja oss vid lite nya rutiner, eftersom vi har väldigt varierande scheman. Jens jobbar ca 2 dagar (läs dygn) i veckan, medan jag pendlar mycket på antalet timmar samt vilken tid på dygnet som jag jobbar. Det känns egentligen lite lyxigt att ha det såhär. Vi har mycket tid tillsammans och än så länge trivs jag med att ingen vecka är den andra lik.
 
När Jens kom hem ifrån jobbet i lördagsmorse, fixade jag ihop en stor brunch och sedan hade vi en heldag hemma på soffan (man blir lite trött av att sitta vakt en hel natt). Framåt kvällen beställde vi hem mat och hade det mysigt med tända ljus och sådär. Under helgen har vi även hunnit med en liten shopping tur och vi hälsade även på Jens mamma en sväng. Allt som allt har vi haft en väldigt bra helg! Vi haft haft väldigt roligt ihop och båda två har känt sig sådär härligt nykära. Underbart!
 
Vi köpte bland annat lite nytt pynt till vårt hem när vi var på Mio. 
Nu på fredag (20e september) är det förresten 3 år sedan Jens frågade chans på mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback