Tidig morgon

2013-09-12 @ 20:55:45 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag kan knappt förstå det själv, men jag har gått upp 04.15 två dagar i rad nu - utan problem! Alltså jag är vekligen ingen morgonmänniska, därför var jag otroligt skeptisk till detta. Men det gick hur bra som helst. Jag tyckte nästan att det var mysigt när det kändes sådär mörkt och höstigt när jag gick ut. Sedär ja. Vad man kan förvåna sig själv ibland.
 
Varför gjorde jag det undrar ni kanske då? Jag har jobbat.
Jag jobbar som marknadsundersökare för Skånetrafiken under hösten, vilket bjöd på två riktigt tidiga mornar och långa pass dem här två dagarna. Min arbetsdag började 05.30 och slutade 10 timar senare. Ändå är jag inte så värst trött. Fantastiskt!
 
Det har varit mycket jobb på senaste på diverse ställen och annars har jag umgåts med vänner, målat tavlor, myst med min kärlek, varit på föreläsningar osv. Livet har forsatt att leverera och jag gillar det. Igår styrde jag och Tova till exempel upp en after work med två killar ifrån Tovas jobb. Det var mycket trevligt och jag skrattade så att tårarna rann. Härligt det!
 
Tova och Dennis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback