Vanan gjorde mig blind

2013-09-23 @ 13:14:20 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har en liten lucka i mitt schema nu och befinner mig på Hässleholms station. Jag tänkte att en kaffe skulle sitta fint och går av rena vanan in på Pressbyrån och får med mig en liten kaffe och en liten M&M som jag betalade alldeles för mycket för. När jag går ut ifrån pressbyrån möts jag av hur dem maler böner på Espresso House. Vilken ångest jag fick! Jag glömde helt bort att jag kunde få "riktigt" kaffe här. Typiskt dumt! Jag sitter nu och sippar på min pressbyrå kafé och tittar drömmande mot alla som går därifrån med en brun och grön take away mugg. Det hade varit så himla mycket godare med en sån. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback