Förra veckan i bilder

2014-04-01 @ 21:53:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Måndagar = jobb och sedan direkt på målerikurs


I tisdags var det våffeldagen och då får man lyxa till det


Efter jobbet i onsdags mötte jag upp Tova för att äta middag. Det blev en mysig kväll ihop!


I torsdags jobbade jag hela långa dagen, ända in till sen kväll...


Jag och Jens hade fredagsmys med en god middag och hemmagjort godis.
 
 width=
Jens jobbade dubbeldygn så jag hängde med tjejerna ut en sväng i lördags! 


Tova sov hos mig och när vi vaknade tog vi på oss träningskläderna för att ut och gå en sväng i det härliga vädret!


Promenaden avslutades på LU´s café för en creps-brunch.


Resten av dagen göttade vi oss på balkongen...


Bakade bullar!


Åt god middag och myste till en film. Underbar dag och ett härligt avslut på en bra vecka!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback