Måste säga Hej!

2014-02-22 @ 15:45:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

HEJ!
 
Jag har haft noll motivation till att ens logga in här. Typiskt dåligt av mig. Men det har varit så mycket annat som har känts viktigare och härligare. Så är det ju ibland, det förstår ni säkert.  Men idag är jag uttråkad! Jag är gräsänka eftersom min krigare är i Stockholm och vaktar kungen sedan två veckor tillbaka och kommer inte hem försen nästa helg. 
 
Jag har ingenting inplanerat denna helgen. Därför har jag försökt att vara duktig och har bland annat rensat garderoben! Det käns väldigt skönt såhär i efterhand, trots att det är så tråkigt och en aning ångestframkallande. Jag slängde en del kläder som jag inte har använt på flera år, men som ändå har något sentimentalt värde och är därför väldigt svårt att slänga... Ni känner säkert igen er i det! 
 
Nu är min garderob städad, organiserad och härlig. Mina kläder har till och med fått nya galjar som jag införskaffade mig i veckan. Det har flyttat in 60 st smala koppar-galjar i min garderob och det ser väldigt trevligt och fräscht ut. En väldigt bra investering!
 



De galjar med mer än ett plagg fick olika pastellfärger, så att jag kommer ihåg det.


Hejdå tråkiga gamla galjar, tack för er tid!
 

Hejdå gamla kläder, varmt tack för dem här åren!

Färdigt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback