Middag, brandlarm och livet som kortväxt

2014-02-27 @ 21:59:50 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()



Tova gjorde mig sällskap i tisdags kväll, då jag bjöd på mat och Tova bjöd på något glas vin. 

Jag tittade bort ifrån maten i ca 2 sekunder då såsen började koka över så att brandlarmet gick.. Tova och jag är ungefär lika långa och vi har 3m upp till taket vilket gjorde det till en liten stressad situation... Efter många om och men fick vi testa ifall min klädhängare-stege höll för att klättra på, för att vi skulle kunna stänga av det högljudda pipandet. Stegen höll som tur var, det blev tyst och lugnt i lägenheten och maten klarade sig. Då kunde vi njuta av en god middag och trevliga samtalsämnen! 

Som dem skrattade åt mig när jag berättade detta på jobbet dagen efter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback