Favoriter ifrån julen

2014-01-07 @ 23:25:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det som ger mig mest glädje i vardagen efter julens alla klappar är nog dem som pryder vårt soffbord. Om man bortser ifrån dem smyken som jag fick och använder dagligen.
 
Marmorbrickan ser väldigt fräsch och trevlig ut tillsammans med ljuslyktorna och skålen i mässing ifrån Skultuna. Skålen fick jag av mamma och är något som jag har suktar efter länge! Sen för att organisera ihop allt det där som vi lägger under bordet, såsom fjärrkontroller och annat, ser det trevligt ut att lägga allt på vår nya guldbricka. Det är kul med jul och att ha en massa nytt i hemmet!
 
 





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback