Glossybox

2014-01-16 @ 22:00:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är som en liten julafton varje gång man får hem månadens glossybox. Jag fick ännu en prenumeration av mamma i julklapp och jag älskar det. Det känns så lyxigt att bara få öppna det lilla paketet. Det kvittar nästan vad finns i det. För det är spänningen och förväntan som gör det hela. Man får alltid den tidigare månadens box, därför var det julboxen som kom nu. Jag kände inte att det var några grejer som jag var så intresserad av denna gången, men vad gör det? Det är ändå sjukt nice!
 



Nagellack, ögonkräm, mascara, glitter ögonskugga och lösögonfransar fanns i min box denna gången.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback