Presenter till sig själv

2014-01-25 @ 12:11:00 Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår stod endast ett eftermiddagsmöte på Region Skåne huset i Malmö på agendan. En ganska härlig dag med trevliga människor. Precis när tåget körde förbi Lund, när jag var på väg hem, slog det mig att jag skulle ha kollat ifall Antonia var hemma... Givetvis var hon det, men då var det försent. Vilken osis när jag ändå var i hennes trakter!
 
Men jag var glad ändå och fick plötsligt för mig att jag skulle unna mig några av dem sakerna som jag har gått och ögat på väldigt, väldigt länge! Det kändes väldigt snällt mot mig själv och gjorde det till en mycket bra fredag.
 



Marmorbricka ifrån Rum 28

Vas ifrån Borett
 

Carolina Gynning kuddfodral, ifrån RoyalDesign! Jag älskar verkligen den!

 

Och för att tjejen jag handlade av råkade glömma larma av kudden slängde hon ner ett doftljus också för skojs skull - haha! Väldigt trevlig personal där inne och bra service!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback