En konjak för halsen

2014-03-07 @ 21:56:44 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu har Jens varit hemma i drygt en vecka, efter att ha varit i Stockholm och vaktat kungen. Det har varit väldigt trevligt och mysigt på alla sätt - dock har han smittat mig med sin förkylning. Jag har varit hängig hela veckan och idag slog febern ut, lagom till helgen. Super tråkigt! Jag skulle jobba i helgen också. Men vad gör man?

Jag har försökt att kurera mig under dagen och tog en konjak till halsen nu ikväll. Jens fick konjaksglas och en konjak av mig, som present när han kom hem. Jag hade dukat upp det på en guldbricka och allt. Han blev som sagt super glad och vi har nästan redan druckit upp flaskan som han fick.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback