Härlig helg

2014-03-23 @ 15:01:00 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag känner mig ganska nöjd med den här helgen och känner mig redo inför dem kommande veckorna. Vi ska bland annat byta affärssystem på jobbet, så det kommer att bli en spännande tid framöver!

Fredagar är alltid bra dagar på jobbet eftersom den börjar med en stor frukost. Men denna fredagen var extra härlig eftersom jag först och främst lyxade till det med en sen lunch på Sumo med min chef och slutade därefter. På eftermiddagen blev jag hämtad på söder igen för att åka på AW med mina hälriga kollegor. Vi hade bokat in oss på HälsoOasen i Hässleholm, där vi fick bada och få fötterna fixade av deras fisk-spa. Efter två timmar på spaet åkte vi till Harrys för en trevlig middag. Mycket bra fredag alltså!
 
Under resterande delen av helgen har jag jobbat på en tavla som en kollega har beställt. Det är så skönt att sitta och måla en hel dag med musik i bakgrunden och Jens en bit bort som man kan prata med. 
 
Jag och Jens hade mysmiddag igår och avrundade kvällen med att dela på en flaska skumpa och åt färska jordgubbar. Jag insåg att man borde dricka champagne oftare av vad man gör. Det är ett enkelt sätt att lyxa till det på!
 
 

Bjuder för ovanlighetens skull på en bild på mig själv och framförallt - på min frisyr! Den är värd en hyllning eftersom jag den har hållt sig på plats i över två dygn! Det är stakt jobbat och jag tycker att den ser ganska trevlig ut dessutom.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback