Sjukstuga

2014-03-09 @ 13:12:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag smakar kaffet som jag har i min hand bara vatten. Den enda smaken som gick igenom när jag åt min ostfralla var smaken utav smör. Jag saknar verkligen mina smaklökar, min röst, min energi och att kunna andas normalt. Jag vill ta en lång promenad i vårt underbara väder, orka ha en längre konversation med någon och kunna skatta utan att få en hostattack. Det är fruktansvärt tråkigt att vara förkyld och tyvärr blir jag väldigt bitter när jag är sjuk. Det är en osmickrande sanning om mig själv.
 

Det här lagade Jens till oss igår, revbensspjäll och potatisgratäng. Han sa att det var jätte gott!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback