Tacokväll och sjukdom

2014-03-02 @ 19:03:03 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

I fredags var Tobbe, Erika och deras lilla Tyra på besök. Vi hade dukat upp bordet med en massa tacotillbehör och bjöd på en alkoholfri mojito och lite annat smått och gott till maten. Efter en trevlig middag slog vi upp spelbrädet till "den ofrivilliga spelaren" vilket är ett väldigt roligt spel. Jag rekommenderar det starkt! 

Resten av helgen blev inte riktigt som planerat. Jens blev dunder förkyld så att allt vi hade planerat gick i stöpet. Lördagen blev ett filmmarathon och idag har jag varit en sväng på sjukhuset för att hälsa på både min farfar och svärmor, som har legat inne ett tag. Jag följde med mina föräldrar till min farmor nu ikväll för att ge henne lite sällskap.

Nu laddar jag inför den kommande veckan som innehåller väldigt mycket jobb. Men det är bara kul!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback